Eind november 2016 - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Nikki - WaarBenJij.nu Eind november 2016 - Reisverslag uit Rotorua, Nieuw Zeeland van Nikki - WaarBenJij.nu

Eind november 2016

Door: Nikki

Blijf op de hoogte en volg Nikki

30 November 2016 | Nieuw Zeeland, Rotorua

22 november vertrok ik van Hahei naar Raglan. Raglan staat bekend om het surfen. We gingen naar het mooie strand, een yoga les met uitzicht op zee en aten tot laat op het strand fish and chips. Ook zagen we glowwormen daar, dit zijn wormen die licht geven in het donker.
Ook hebben we hier via via surflessen geregeld van de locals. Dit was erg gaaf en het ging steeds beter. We sliepen bij hun en ze hebben heerlijk voor ons gekookt, oa verse vis etc.

27 november vertrok ik van Raglan naar Rotorua. In Rotorua leven veel Maori's. Hier hebben we midgetgolf gespeeld en ben ik naar Hobbiton geweest, dit was ook erg mooi. Daarna heb ik andere mensen ontmoet waarmee ik wat dagen in Rotorua doorbreng. We hebben gewandeld, naar de Maori village geweest, naar het bos Redwoods en uitgeweest.
Vandaag ben ik naar Wai o tapu en lady know geyser gegaan, dit was erg mooi. Tot nu toe heb ik al veel gezien van wat ik wilde zien. Ik wil nog erg graag naar Kaikoura om walvissen en orca's te zien. Echter is deze stad door de aardbeving getroffen, waardoor het nu niet mogelijk is met Stray bus. Hopelijk over enkele maanden wel.
Ik verblijf tot 6 december in Rotorua en dan vertrek ik verder naar oa Te Kaha, Gisborne, Lake Aniwhenua, Whakahoro, Nationaal park en dan naar Wellington, waar ik kerst en nieuwjaar ga vieren. Daarna ga ik op zoek naar werk.

  • 30 November 2016 - 08:43

    Henny Van De Weijer:

    Hee avonturierster!
    Leuk verslagje weer. Je houdt ons goed op de hoogte, daar zijn wij blij mee!!!
    Je mag wel wat van het mooie weer naar ons sturen, hier heeft het nl flink gevroren en het is koud, brrr!!!
    Ook nadert hier het Sinterklaasavondje wat we dit jaar zonder jou moeten doen. Ik moet nog even flink aan de slag, maar het zal allemaal wel goed komen. Geniet de komende weken nog maar lekker van alle mooie dingen in Nieuw-Zeeland. Heel veel groetjes van ons en tot een volgende keer!!!!

  • 30 November 2016 - 20:24

    Nikki:

    Hallo, dankje! Jaa geen cadeaus voor mij dit jaar :p hahah
    Tot volgende x ! Groetjes terug!


  • 02 December 2016 - 21:15

    Aukje:

    Mooie omgeving, Lekker eten, zomers weer, goed gezelschap, beetje sporten en vooral veel genieten...dat klinkt als dé perfecte vakantie! Hou dat vol!
    Ik kijk nu al uit naar je volgende verslag.

  • 04 December 2016 - 23:28

    Nikki:

    Heey Aukje,
    Hoe gaat het daar?
    Ja heerlijk hier, nog even genieten en dan werk zoeken ;)
    Groetjes!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Rotorua

Nieuw-Zeeland

Reizen & werken in Nieuw-Zeeland.

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2017

Zuideiland nz

02 Maart 2017

Update

14 December 2016

14 december 2016

30 November 2016

Eind november 2016

22 November 2016

Eerste twee weken Nieuw Zeeland
Nikki

Actief sinds 16 Okt. 2016
Verslag gelezen: 301
Totaal aantal bezoekers 5588

Voorgaande reizen:

01 November 2016 - 30 November -0001

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: