Update - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Nikki - WaarBenJij.nu Update - Reisverslag uit Wellington, Nieuw Zeeland van Nikki - WaarBenJij.nu

Update

Door: Nikki

Blijf op de hoogte en volg Nikki

02 Maart 2017 | Nieuw Zeeland, Wellington

Een tijd niets geschreven, dus het werd tijd voor een update.
16 december vertrok ik naar Wellington. Ik ben met de cable cars naar de botanical gardens geweest en heb de haven en stad verkend. De dag daarop heb ik geregeld dat ik kon werken in het hostel wild zebra voor gratis accommodatie. Ik werkte hier voor twee dagen in de week als receptionist, dit deed ik voor twee maanden, terwijl ik ook op zoek was naar ander betaald werk. Wellington is een erg mooie en leuke stad met veel cafes, winkels, ook natuur en strand. Hier heb ik ook kerst en nieuwjaar gevierd, erg leuk allemaal, maar lijkt alweer zolang geleden! 29 januari ben ik naar de Wellington sevens geweest, een hele dag rugbygames kijken met teams van al over de wereld. In Wellington veel vrienden gemaakt, veel uitgaan, de stad verkennen en lol hebben. Sinds 22 februari heb ik een baan als Conferences & events attendant in het vijfsterrenhotel Intercontinental Hotel Wellington, super blij ben ik met deze baan! Ik werk nu een week hier en ik vind het geweldig, leuke collega's en het werk is super, moet elke dag een pak dragen en stropdas, dat is ook leuk natuurlijk;). Nu is het tijd om weer wat te sparen en te settelen hier. Waarschijnlijk binnenkort met drie vriendinnen hier op zoek naar een appartement. Lang verhaal kort: ik vermaak me wel hier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wellington

Nieuw-Zeeland

Reizen & werken in Nieuw-Zeeland.

Recente Reisverslagen:

30 Oktober 2017

Zuideiland nz

02 Maart 2017

Update

14 December 2016

14 december 2016

30 November 2016

Eind november 2016

22 November 2016

Eerste twee weken Nieuw Zeeland
Nikki

Actief sinds 16 Okt. 2016
Verslag gelezen: 451
Totaal aantal bezoekers 5598

Voorgaande reizen:

01 November 2016 - 30 November -0001

Nieuw-Zeeland

Landen bezocht: